martin-naar-kaunertal-oostenrijk.reismee.nl

de eerste volle dag in het Kaunertal

Hoi Allemaal,

Vandaag moesten wij eerst naar Landeck oor de noodzakelijke proviand. Gooi ik de tank Vol met benzin 91 in plaats van super 95. Maar even advies ingewonnen bij de ANWB via de chat. Advies is om de tank stukje bij beetje leeg te rijden met een niet te zwaar belaste motor. En dan zodra er weer een litertje of 10 in kan dit ook te doen. Dus morgen maar koeteldekoet richting Milaan (Italie). Vandaag de wasserweg cache geprobeerd te lopen,helaas wegens gebrek aan conditie de tocht gestaakt Maar wel mooie uitzichten gehad over het Kaunertal. Bij thuis komst heb ik de maaltijd bereid voor 6 personen babi annanas het was zo geslaagt dat het verdween als sneeuw voor de zon. En die hadden wij vandaag volop het was vanmiddag op 1670 meter zelfs een graadje of 16 Echt van dat t-shirt weer. Op dit moment vriest het hier voor de deur 5 graden. Dus maar even een kruiwagen hout in de zwarte jongen gekiepert. Hij stond helemaal te springen op z'n pootjes. Het snowboarden ging vanmorgen als een kogel. Maar door pijnlijke voeten ook alweer gestaakt. Zullen wij hier toch te oud voor worden?

Groetjes Mart, Marja und Bernhard

Eveline

Wat jammer dat de cache niet gelukt is. Volgens de beschrijving kun je er ook via een korte weg komen, met de auto. Nu ja, als je maar geniet. En Milaan is vast ook leuk!

marja

milaan was een berg te ver op dat moment.
de wasserweg cache was een hele lastige maar we hebben het geprobeerd een hele mooie uitdaging