martin-naar-kaunertal-oostenrijk.reismee.nl

Alles klaar maken en inpakken.

Hoi Allemaal,

Dit jaar ga ik toch nog even naar vriend Bernhard in het Kaunertal (Oostenrijk). Bernhard woont op 1700 meter. Het ski en snowboard gebeuren is op de gletsjer op 2850 meter. Kortom de spullen in de auto en naar boven om het stuwmeer heen. En dan rustig de opening van het ski seizoen op ons af laten komen. Muziek snee en ijs en grote negers!

Woensdag morgen is het vertrek zo rond een uur of 5:00 als het mee zit dan zijn wij zo rond 16:00 in Unterhausen De 83 pk die de peus 307 meer heeft als TOOS ( onze yaris was zo genaamd) zal een stuk prettiger de bergen aankunnen. Neemt niet weg dat ik best nieuwsgierig ben hoe e.a zal verlopen.

Zondag is de retour reis. Dit i.v.m het tijdelijk stoppen met mijn medicijnen wat ik dus bij thuiskomst ga doen. 2 november word ik behandelt door Dr.Koning in de Bilt voor mijn Tinnitus hier voor worden de 6e en de 7e hals/nek zenuw met een iritatie remmende vloeistof ingespoten. Dit gebeurd doormiddel van rontgendoorlichting om precies de juiste plek te bereiken.

Tot het volgende verhaal,

Groetjes Martin.

Reacties

Reacties

Eveline

Spannend weer hoor! Hebben ze ook alcoholvrije negers? En niet van de berg vallen hoor!

marja

ha gezellig martin, snee und eis und schwartze negers en nee evelinne wat erin zit is alcoholvrij maar de rest niet wat er nog bij komt.

Barbara

Goede reis en rij voorzichtig!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!