martin-naar-kaunertal-oostenrijk.reismee.nl

Toch langlaufen

Hoi Allemaal,

Wat wij niet verwacht hadden en toch gebeurde,doe je de slaapkamer gordijnen open en is de hele wereld wit. Dus geen Italia!

En ja wat is zo'n ramen krabber handig als die in Holland ligt. Geeft niets wij zitten tenslotte bij snee und ijs specialisten die heben zo hun eigen methoden om zulks te fiksen. Binnen no time stond er een schone auto.

Ik had al gezegd dat ik er geen haast mee had en dat wij vanmiddag pas even boodschappen wilde doen maar toch fijn schoon karretje. Dus eerst aan het langlaufen maar daar was ik redelijk snel mee klaar. Die linker voet heeft toch weer problemen. Dit had ik ook al diverse keren met het dansen. Ik had gehoopt dat het goed zou gaan maar helaas. Dus nu maar sneepoppen maken en ballen gooien ook leuk.

Morgen naarhttp://www.tiroler-oberland.com/de/region/tiroler-oberland-a-z/mini+fundus_az-3135

Daar ligt al een paar jaar een cache op mijn te wachten en die wil ik toch wel een graag mee pakken.

Zondag morgen vroeg rijden wij alweer naar Holland via de zuid-west kant van Duitsland een beetje een 3 landen grens route.

Morgen dus het laatste verhaal.

Groetjes Mart,Marja,Bernhard

Eveline

Ach, ik heb de krabber gisteren gebruikt om het kachelraam schoon te maken. Ging monster!

marja

het was inderdaad enorm koud geworden snachts dus dat werd inderdaad krabben, zelfs de snowboarden zaten vast we kwamen op gegeven moment niet verder. maar niet getreurd even later ging het beter de zon kwam en alles verdween als sneeuw voor de zon.