martin-naar-kaunertal-oostenrijk.reismee.nl

Van het Kaunertal naar Imst

Beste lezers,


Zoals jullie wel begrepen hebben en mijn kennende,zien jullie mij natuurlijk niet op skies of een snowboard staan.Wat natuurlijk wel mogelijk is hier maar dan alleen boven de 2700 meter grens.Vandaag zijn wij met de auto 1200 meter lager gaan kijken in Imst.Wij keken er van op wat een prachtig weer het in Imst was!Een prachtige blauwe lucht en een nog mooier zonnetje.Meteen de jassen en de dikke trui uit en de hele mik mak achter in de auto geparkeerd.In Imst een zeer groot winkel centrum bezocht om daar even van het toilet gebruik te maken.Met een hele leuke andere route zijn wij weer naar het kaunertal terug gereden.Wij stapten hier uit de auto en kregen meteen kippevel,dus waar weer de truien aan en de jassen.Marja naar boven voor de koffie en de thee,en ik de kelder in om de heitzung op te starten.Met mijn prive ervaring in het stoken van hout was dit uiteraard een peuleschil! Binnen no time stond de ketel te springen op zijn voetstuk!Als ie had kunnen spreken had ie vast gevraagd wat ik met hem aan het uitspoken was!Voor morgen hebben wij de Verpeil hutte op het programma gezet.Deze is te bereiken van uit Feichten en ongeveer een wandeling van 10 kilometer.Maar daar over morgen meer.
Al met al niet zo spannend vandaag,maar voor ons heel mooi!


Hartelijke groet,


Martin

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!