martin-naar-kaunertal-oostenrijk.reismee.nl

aankomst Kaunertal

Beste lezers,


Vandaag is mijn reis zeer voorspoedig verlopen,zoals ik in mijn eerste verhaal al aangaf klopten de vertrek en aankomst tijden tot op de minuut.Voor de vlucht Schiphol - Innsbruck Had ik uitgerekend dus even een verkeerde stoel gekozen 8A dit hield dus in geen raampje.Nu maakte dat eerlijk gezegd niet zoveel uit.Het uitzicht hield toch alleen maar wolken en nog eens wolken in.Wat wel appart was,het iets oudere echtpaar wat naast mij parkeerde.Mevrouw had duidelijk nog nooit gevlogen en Mijnheer deed net of ie over een dosis vlieg ervaring beschikte als geen ander. Mevrouw heel lief hoor bied meteen een kaugompje aan (ik bedank) Ook plaatste zij haar vliegdopjes in de oren en tevens haar nekkussentje ook het braakselzakje werd niet vergeten.Ik dus ingedachten verzonken over dit schouwspel veronderstelde voor mij zelf "zit ik wel in het goede vliegtuig" De tocht duurt maar 1 uurtje.Realiseerde mij meteen zo van nou dat zal je toch naar Singapore gebeuren.Al met al is het met een sisser afgelopen!
8:55 waren wij geland op Innsbruck,trapje werd tegen het toestel gezet en de hele muite kon zich in beweging zetten.Via het aankomst halletje naar bus F die al klaar stond voor de uitgang.Om 9:36 op het HBF daar een kaartje aangeschaft naar Landeck-Zams eta aldaar 10:36 Uiteraard stond Marja mij al op te wachten.Na een paar boodschappen gedaan te hebben zijn wij naar het Kaunertal gereden.Marja heeft het een beetje in haar rug.Jammer, dus ik moet er alleen op uit! Morgen dus maar naar boven om even te snowboarden,heb vanmiddag in de locale winkel begrepen dat er een leuk beginners laagje ligt op 3300 meter, net wat voor mij dus! Gelukkig op advies van mijn vrouwtje het goede schoeisel meegenomen van huis.De dikke trui en de jeager onderbroek waren ook geen overbodige luxe.Kortom, jullie begrijpen dat het morgen een zeer inspannende dag gaat worden!


Groetjes,


Martin

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!