martin-naar-kaunertal-oostenrijk.reismee.nl

Nog 1 nachtje!

Beste Lezers,


Het begint nu toch wel op te schieten,zelfs al een prachtige koffer geleend van Floris.Het is altijd de vraag wat neem je allemaal mee.Aangezien ik de 10 kilo niet moet overschrijden,stop ik het meeste maar in mijn zakken.Tegenwoordig neemt men steeds meer elektronica met zich mee.Uiteraard moet er ook een heel zwaar besturing systeem mee voor op de computers in het Kaunertal.(ongeveer een gram of 6).1 dvd.
Morgen,om 5:00 uur de deur uit naar station Krommenie-Assendelft trein gaat om 17 minuten over 5 het is het eerste treintje wat gaat.Overstappen in Zaandam richting Schiphol.Om 7:30 gaat het vluchtje naar Innsbruck en zal zo rond 9:00 landen.Dan wordt het even opschieten naar de F bus die vertrekt om 10 minuten over het heel en dan weer 20 minuten later.Ik moet wel proberen om 5 minuten voor het heel op het hbf te zijn,er vertrekken 3 treinen in een tijdsbestek van 5 minuten naar Landeck-Zamms.In Landeck-Zamms wordt ik opgehaald door Marja en rijden dan naar Feichten in het Kaunertal.
De Garmin GPS gaat ook mee dus wie weet scoor ik daar ook nog wat caches.


Allemaal de groetjes,


Martin

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!