martin-naar-kaunertal-oostenrijk.reismee.nl

Heen Reis

Vanmorgen om 5:00 Marja opgehaald en de reis naar Oostenrijk via Utrecht en Eindhoven A73 richting Venlo. De tom tom had ik een update gegeven en aangezet in krommenie pas na 235 km kwamen wij er achter dat hij aardig hier links en daar rechts en keer hier om en ga weer terug probeer om te draaien hebben de revu van het ding gepasseerd. Uit eindelijk begon ie te kermen van rechtsaf toen wij eenmaal in de donkere bossen in het grensgebied van Nederland en Duitsland terecht waren gekomen,Ben ik gestopt om even met tom te praten. Enkele dreigingen richting tom om hem naar buiten te mieteren waren voldoende om hem te dreseren. Duidelijk na studie bleek het ding op vermijd de snelwegen te staan! Tja,die update's van tegenwoordig weten aardig roet in het eten te gooien. Gelukkig had ik ook de gps mee en die wist uiteraard haarfijn te vertellen waar Bernhard woond. Kortom na een stopje of 5 en de diverse tankbeurten (zo'n 2 liter blokje weet er raad mee). Maar wij konden aardig meekomen met onze mede weggebruikers. Ik ben heel tevreden over de peus en zeker over de automaat die zich geweldig gedraagt in de bergen. Natuurlijk hadden wij de sneeuwsloffen pas in het Kaunertal echt nodig. En dan te bedenken, voor het het eerst in mijn auto leven dat ik deze ervaring heb opgedaan. Gewoon perfect!

Lichtelijk op dit moment ben ik even helemaal op. Was al om 02:00 uit bed en dan is het nu tijd om mij ten ruste te brengen. Dus de pillen er in en allemaal een goede nachtrust en tot morgen. Groetjes, Martin

Reacties

Reacties

Eveline

Jaja, vermijd snelwegen, heb ik dat niet vaker gehoord? En je had geeneens een de Wilde in de auto!

marja

het was een avontuurlijke hele vroege ochtend m aar we hebben het gered en je ziet wel weer eens wat anders. we zagen de bakkeijr in het limburgse te laat hadden we mooi verse broodjes kunnen halen. we zijn niet van de honger omgekomen en hebben het zonder auto pech gehaald.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!